sportlov!

Resa, virkat / Sälen, skidor, sportlov, virka / Permalink / 0
Nu är ett alldeles underbart sportlov nästan till ända.... Sälen har visat sig från sin bästa sida. 
 
 
Stått på skidor har familjen gjort den mesta av tiden. Helt slut har jag varit. Så slut att man nästan inte orkade virka. Men bara nästan.... Lite har man hunnit med :) Har chockat kroppen med mängder av motion och frisk luft 
 
 
Projektet väska fick vara kvar hemma. Hann bara slänga ner några små restgarnnystan, så lite har jag nog åstadkommit ändå... 
Möster till kaninerna hittade jag på "Camillas livsstil " (länk till hennes sida finns till höger om detta inlägg eller kolla under mina länkar). 
Mönstret till glas / muggunderläggen hittade jag när jag surfade runt på pintrest. Om du inte redan är medlem så kan jag varmt rekommendera att gå med. Det finns mängder med fantastiska saker att hitta! 
Glaset med vin servade mig min älskling med :)
 
Kram Miriam 

Liknande inlägg

Till top