Mandalas + duk

virkat / Duk, Mandalas, catania, vår / Permalink / 0
 Mina första mandalas dukar á la mormorsränder !
 
 Är jättenöjd med dem även om det har smugit sig in lite fel i en av dem. Säger inte vilken ;).... Det är inte alltid så bra att titta på TV och låta fingrarna jobba själva.....
I alla fall så är de virkade i härliga färger, virknål 3 i det underbara garnet Catania som jag beställt av Bautawitch. Färgglatt och "vårigt" blev det på köksbordet här hemma.
I väntan på min nästa beställning (det alldeles för frestande, lätt och roligt att handla i Bautawitch webbshop) så ska jag  denna helg avsluta lite projekt som ligger och dräller.... Och städa lite (men det är såååååå trååååkigt).
 
Tanken är att jag ska rita ett diagram/schema och dela med mig. Har inte gjort det förut så det är bara  för mig till att läsa på lite och göra några utkast... Så håll utkik!
 
Kram så länge
Miriam

Liknande inlägg

Till top