Regnet det bara öser ner....

Resa, virkat / Sommar, drömmar, resa, österrike / Permalink / 0
 
En dag som denna är det inte svårt att drömma sig bort. Drömma lite om den kommande semestern.... Drömma om värme och sol, gröna ängar och blå himmel...
Nu när jag kollade almanackan så är det inte långt kvar! Till midsommar bär det av till mitt födelseland!
Tillsammans med mina föräldrar och mina systrar och deras familjer skall vi mysa och njuta av Österrike och Tauplitz området. Vi har varit runt på lite olika ställen, men där har vi inte hunnit vara. Kanske hinner vi bort till Wiener Neustadt (där jag är född :) ) en sväng.
 
 
Det ska bli så kul. Dock ska jag inte tänka på alla miljarder saker som vi har att göra innan.... På något sätt löser det sig. Det gör det alltid.
 
Kom även att tänka på bilfärden och att det då finns massor av tid till att virka något. Kul! Men vad?? Funderade på en roadtrip sjal. Har sett så många fina bilder på FB......  Men just nu säger hjärta och hjärna;  njaa eller njääää.
Har du kanske något annat tips?
 
Kram så länge!
Miriam

Liknande inlägg

Till top