Uppgiven....

Allmänt / inspiration, tiden, uppgiven / Permalink / 0
Uppgiven....
Ja, så känner jag mig ibland, typ idag...
Så mycket man vill göra, så lite tid. Eller ska man bara sluta stressa och låta allt bero?
Visst funkar det ibland, men inte just nu. Inte i mitt liv för tillfället.
Jag vill så mycket. Jag vill motionera mera, jag vill ha mer tid med barnen, jag vill ha mer tid med min man, jag vill ha mer tid att ta hand om hemmet, jag vill ha mera tid att umgås med vänner.... jag vill mycket mer. Men tiden tycks inte finnas till allt.
Men, men, man får välja det roligaste av allt man vill och helt enkelt ta sig tid - eller? Man kan ju alltid försöka! :)
En annan anledning till att jag känner mig uppgiven är att virk-inspirationen verkar ha flytt sin kos för tillfället.
Hoppas att paketet som ligger på posten hjälper att få den tillbaka.
 
kram så länge
Miriam

Liknande inlägg

Till top