Sommar, sommar, sommar....

Allmänt / Sommar, dator, springa, tjejmilen / Permalink / 0
...än är den inte slut. Även om det emellanåt känns som den precis har börjat (nu när det äntligen är lite varmare :) )
 
En hektisk vår, resor, semester, inte särskilt mycket tillgång till dator, resor och så, har gjort att bloggen hamnat lite i skymundan. Måste erkänna att det har känts riktigt skönt att ha en datapaus. Däremot så har jag inte pausat från virkningen. Har grejat lite som skall presenteras i tur och ordning, vart det lider. Bara man kommer in i sina vanliga rutiner igen :)
 
Just nu ligger fokus på att springa. Ska klara av min julklapp - Tjejmilen 2015. Något jag förr aldrig trodde att jag skulle göra. Men så mycket som jag har lunkat runt detta år och denna sommar har jag aldrig gjort. Och jag klappar mig på axeln för det ( får man göra när man är duktig). Det är aldrig försent att börja :) " Man kan börja sitt nya liv mitt i en chipspåse" har jag hört någon säga en gång - och så är det. Bara man har bestämt sig.
 
Må så gott!!
Kram Miriam
 
 
 
(Den lilla staden på andra sidan sjön är Hallstadt i Österrik. Bilden tog jag när vi var där på semester i juni och är väl värt ett besök!)
 

Liknande inlägg

Till top