Ingen söndagsångest

Allmänt / bäck, hjärta, promenad, smultronställe, städa, virka, vitsippor,, vår / Permalink / 3
Hemma igen efter snabbt visit vid smultronstället. Det gick alldeles för fort, men både promenad...... 
 
 
.....städning ( inte lika roligt med tanke på hur många flugor som bestämmer sig att dö hos oss när vi inte är där) och virkning hans med :)
 
 
I vanliga fall brukar jag drabbas av söndagsångest såhär dax - men inte idag! Imorgon är påsklov och jag ska vara ledig tillsammans med mina tre hjärtan. Och ledigheten startas dessutom med mellantösens födelsedag!  Hurra, hurra, hurra! - bättre kan det inte bli 
#1 - - P O Berlin:

Låter härligt. Kramisar från ett blåsigt Tranås

Svar: Japp - ser verkligen fram emot detta :)
Miriam

#2 - - lisa prytz:

Då förstår jag varför ingen var hemma...jag skulle löpa majblomma av Ida ;)

Ha en fortsatt trevlig söndag//Lisa

Svar: Jag ska skicka förbi henne på en gång :) //Miriam
Miriam

#3 - - Karin Jonsson:

jag tänkte bara tipsa om en bra inspirationsblogg, om du inte redan hittat henne! Massor av virk- och färginspiration!

http://attic24.typepad.com

Fin väska du gjort också förresten!

Svar: Hej! Nä, den har jag inte varit inne på. Då vet jag vad jag ska göra imorgon :) Tack för tipset! Kram. Miriam
Miriam

Liknande inlägg

Till top