Då har man startat

Allmänt / virka / Permalink / 0
Hej!
 
Då har jag kommit igång :) Spännande!
Jag har funderat i några veckor nu om jag ska blogga eller inte. Men så tänkte jag va tusan ... jag provar.
Just nu är jag helt besatt av att virka. Virkar så fort jag kommer åt. Mina barn tycker för tillfället att vi borde införa virkförbud här hemma och min käre make tycker jag är allmänt tokig. Men, men.... det har inte stoppat mig.
Så denna blogg kommer handla mycket om virkning - men också lite annan. Jag är inte proffs, amatör är väl en bättre beskrivning. Vi får se vart det tar vägen :).
Min ambition är att ni ska få en trevlig läsning, kanske få tipps och idéer, att inspirera er och bli inspirerad av er.
 
Uppdatering med lite bilder på vad jag har knåpat ihop och vem jag är kommer inom kort :)
 
Kram
Miriam

Liknande inlägg

Till top