Utlovad länk...

DIY, virkat / DIY, blå, blått, enkelt, glädje, länkar, lätt, nyckelring, söt, söta, uggla / Permalink / 1
"Den som söker hen finner!"
Efter massor av surfande och googlande så hittade jag tillbaka till sidan  där jag hittade mönstret till nyckelringsugglan. Det var ju på Fru Persson på Pälsärmen! Själva mönstret, tillsammans med lite annan smått och gott, hittar du här.
Som sagt det finns massor när man letar på nätet. En av mina favvo sidor att surfa in på är hos BautaWitch och även hon har mönster på söta ugglor. Dessa har jag inte hunnit göra än, men.... men .... Det ska bli tid för det med någon gång :)
 

Här är en bild på ugglorna om bor i mitt köksfönster - gjort på lite fri hand.
 
kram kram
Miriam
#1 - - Susanna Maria J:

Så kul :)

Svar: Tack !! :) Vist är det kul med små ugglor <3
Miriam

Liknande inlägg

Till top